FAQ
Olemme koonneet tähän meiltä useimmin kysytyt kysymykset. Jos jokin jäi kuitenkin askarruttamaan, voit huoletta soittaa, laittaa mailia tai kysyä facebookissa. Vastaamme mielellämme ja kellonaikaan katsomatta! Joskus kyllä nukumme öisin.
Tarvitseeko korjaukselle varata aikaa?
- Ei! iPhone- korjauksiin varaosat löytyvät lähes aina suoraan hyllystä ja korjaus voidaan aloittaa heti.
LG:t, Honorit, One Plussat, Galaxyt ja muut merkit teemme useimmiten seuraavaksi päiväksi, todennäköisesti jo saman päivän aikana. Katso merkkien arvioidut korjausaikataulut "Muut puhelinmerkit" valikon alta.
Kauanko korjauksessa kestää?
- Yleisimmät iPhone- korjaukset teemme alle tunnissa; esimerkiksi näytön- ja akunvaihdot tehdään aina alle tunnissa. Enemmän aikaa vievät korjauksetkin pyritään aina tekemään viimeistään parin tunnin sisällä, poislukien vesivahinkotyöt joihin on varattava vähintään 24 tuntia. iPad korjaukset teemme yleensä 1-2 päivän sisällä laitteen vastaanottamisesta.
Voinko maksaa osamaksulla?
- Voit. Tällöin maksu suoritetaan verkkokauppamme kautta ja saat käyttöösi lukuisia eri maksutapavaihtoehtoja. Tutustuthan niihin osoitteessa www.handleit.fi.
Osta siis korjaus ensin verkkokaupastamme, tulosta sähköpostiisi lähetetety kuitti ja marssi kuitin ja laitteen kanssa paikan päälle tai toimita se Postin kautta meille.Voinko postittaa laitteeni teille huoltoon?
- Kyllä. Kun olet ostanut ja maksanut tarvitsemasi korjauksen verkkokauppamme kautta, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Saat myös ohjeita laitteen pakkaamista varten. Lähetä sitten laite meille haluamallasi tavalla, ja me lähetämme sinulle laitteen korjattuna takaisin. Toimitusmaksu pitää sisällään laitteen lähetyksen Handleit:ltä sinulle päin korjattuna.
Onko korjauksilla mitään takuuta?
- On. Lupaamme kahden vuoden mittaisen takuun kaikille korjauksille, lukuunottamatta vesivahinkoihin liittyviä korjauksia. Huomioithan toki, että akku on normaalisti kuluva osa ja sen kapasiteetti laskee ajan saatossa. Takuu ei kata normaalia akun kulumista.
Valmistajan alkuperäinen laitteelle myöntämä takuu on mitä todennäköisimmin päättynyt laitteen kokeman mekaanisen vaurion seurauksena (laitteen tippuminen, vesivahinko, yms.), mutta korjauksemme jälkeen sillä on Handle IT:n myöntämä korjaustakuu.Korjaatteko muita kuin Applen tuotteita? Onnistuuko tietokoneen huolto?
- Kyllä. Kysy rohkeasti omalle laitteellesi huoltoa niin tutkimme mitä sille on tehtävissä. Tietokonehuollot hoidamme 1 - 3 päivän sisällä ja mikäli korjaukset vaativat varaosia, niistä neuvotellaan aina erikseen eikä yllätyslaskuja pääse näin syntymään. Lue lisää tietokonehuolloistamme tästä.
Oletteko Applen merkkiliike?
- Emme ole. Käytämme laadukkaita varaosia ja tuplasimmekin vuoden takuun kahteen vuoteen 13.5.2017 lähtien.
Asiakkaan lisäpyynnöstä (kysy hinta erikseen) voimme käyttää myös täysin alkuperäisiä Applen varaosia. Ero alkuperäisellä ja laadukkaalla ei-alkuperäisellä on hyvin pieni, mutta joissain tilanteissa sillä on merkitystä. Tällöin lisämaksusta homma kyllä hoituu.
En tiedä minkä korjauksen laite vaatii!
Ei huolta! Voimme tehdä laitteeseen diagnoosin jossa selvitetään tarvittavat korjaustoimenpiteet. Diagnoosin hinta hyvitetään korjausten loppusummasta. Korjausarviomme kelpaavat myös useimmille vakuutusyhtiöille.
Jos laitteessasi on takuuta jäljellä eikä puhelin ole kärsinyt mitään iskua tai muuta mekaanista rasitusta, käänny sen liikkeen puoleen josta ostit laitteen ja kysy kattaako takuu laitteen vian.
Avoinna
ma-pe 9-19
Osoite
Vapaudenkatu 9C
15110 Lahti
Ota yhteyttä
+358 40 577 6070
info@
@ 2021 Handle I.T. Oy. Y-tunnus: 2651629-1. Kaikki oikeudet pidätetään.
Laadukkaat lastenvaatteet ulkoiluun löydät Muksukaskaupasta: https://muksukaskauppa.fi/
Perheen pienin päivähoitoa vailla? Käpälämäestä löydät parasta päivähoitoa lapsellesi. Lue lisää: https://www.kapalamaenpaivakodit.fi/
Uudenveroiset, huolletut iPhonet 12kk takuulla löydät verkkokaupastamme osoitteesta: https://www.handleit.fi/